Skip to content

Tisdag…

24/11/2009

Lång dag idag, men jag har överlevt. Har vid återkommande tillfällen haft ont i magen och varit på väg att kräkas. Perioden varar i någon vecka och sedan ett uppehåll. I söndags kväll började det komma och i morse fick jag nog och gick upp till skolsköterskan. Hon medelade att det var Magkatarr / Magsår. Det jag inte greppar är att jag inte känner mig stressad, jag sitter inte hemma med mycket läxor och känner inte mer press än någon annan 2a års gymnasieelev. Visst är börjar pressen komma nu för ansökningarna till Universiteten men det är ingen jag oroar mig 24/7.

Men något som muntrar upp en när man kommer hem från bussen i mörkret och två hundar tävlar om att få hälsa först.

No comments yet

Kommentera

