Skip to content

Vill ha, vill ha!!

09/06/2010

149kr/mån +150kr förhöjd =299kr/mån vilket pappa bidrar med 🙂
2 495 kr för att få ut telefonen.
12mån bundet, vilket passar perfekt för jag SKA iväg till England nästa höst.

Nu råkar det vara så att mitt abonemang går inte ut förrän 13/1 2011. Men jag har 3mån uppsäjningstid.
Mitt abonemang jag har just nu är 99kr/mån för sms, 80kr förhöjd avgift + 49kr/mån för själva abonemanget.
(99+80+49)x2 =för uppsäjningsmånaderna -1mån för lite allmänt klydd osv =684.

Det blir 2 495+684 = 3179 är ganska billigt för en iPhone 😉 Dessutom är det inom ramen för mitt sommarjobb ;-).

Så om jag säjer upp mitt i morgon eller på fredag så har jag 3mån innan det tar slut och innan mina pengar har kommit in och iPhonen har anlänt borde det bli bra. Att vänta med att lösa ut den till september har jag inte tålamod till 😉

I sommar har jag lite sommarskola i matte och hundkurser + SDR och sommarkonfirmanderna så min plan är inte helt onårbar.

No comments yet

Kommentera

