Skip to content

3 Januari

03/01/2011

Så var det 3 Januari och jag höll på att misslyckas med mitt nyårslöfte.;-)
Min dag har väll varit hyfsat ointressant. Lyckades göra tio rullar sushi och betala en av de straffavgifter på biblioteket som jag så duktigt har jobbat på att bygga upp.
Morgondagen, kära bloggläsare, vem ni nu än är, ska jag försöka göra lika ointressant som denna dagen ;-).
Så fort jag får ett fungerande internet ska jag göra ett litet mer seriöst blogginlägg.
På tal om spagetti: Nu när jag nästan kan räkna mina kvarstående dagar i Sverige blir jag nästan lite nationalistisk. Inte SD nationalist, snarare gammal tant med en tjock katt ”Så söt kronprinsessan är” nationalist.

No comments yet

Kommentera

