Skip to content

Bloggar

04/01/2011

Jag började blogga för 2 1/2 år sedan och har sedan dess bytt blogg ett par gånger. Delvis för att jag inte hittade en blogg med en design som var lätt att ändra men också för att det ibland är skönt att vända blad och börja om på nytt på en annan sida. Jag trivs jättebra med WordPress men saknar min gamla metroblogg där jag lyckades samla på mig 1700 sidvisningar per månad under 6 månader!! Något att sikta mot kanske ;-).
På tal om spagetti: Fungerar IKEA presentkort köpte i Sverige även utomlands?

No comments yet

Kommentera

