Skip to content

Wii

04/01/2011

I dag har varit en stor dag… I dag fick jag mamma att spela Wii :-D. Vi började med det lättaste spelet (enligt mig), Bordtennis. Det är simpel konstruktion och enkla rörelser. Jag vann och när efter ett spel föreslog jag att vi skulle prova något annat och hon föreslog Bowling. Jag SUGER verkligen på bowling IRL men nästan ännu mer på Wii. Mamma vann big time och nu sitter jag och funderar på om det inte är så att hon har tränat i hemlighet när jag har varit i skolan ;-). Efter att hon vann började hon hoppa upp och ner och vifta med armarna för så gör de i spelet ;-).

One Comment leave one →
  1. 07/01/2011 16:06

    Kul att spela med dig! Vi har ett par spel kvar att testa, kanske snart, eller i morgon. Kram

Kommentera

