Skip to content

10 Januari

10/01/2011
tags: ,

Skrev precis ett inlägg som var så förfärligt meningslöst att jag var tvungen att radera det…. Här  kommer ett nytt försök!

Första dagen i skolan. Yey…. Bävar för morgondagen som är längsta dagen på veckan. 8-16… Dessutom har jag börjat revision till Exams. Börjar med Economics och ska sedan in på Physics. Mina två värsta ämnen. Efter det blir det Historia, Svenska och Matte. Engelskan vet jag faktiskt inte vad jag skulle plugga på… Matten är första provet men den har jag en bra övergripande koll på och borde bara läsa på lite om varje ämne och det sätter sig nog bättre om jag gör det i April i stället för Januari..

So long!

No comments yet

Kommentera

