Skip to content

MacBook Pro

12/01/2011

Nu har jag fått min älskade MacBook Pro 13″!! Fått och fått, köpt ;-). I går kväll var jag och mamma på Kullander i Malmö för att köpa men det var klydd med banken. I dag under lunchen körde jag dit och lyckades betala och fick datorn i en påse som jag nästan ville krama hela vägen tillbaka till bilen. Det var såååå svårt att inte öppna den i skolan men jag lyckades vänta tills jag kom hem ;-). Under kvällen var jag ute och gick med Erik och när jag kom hem lyckades jag slutföra synkroniseringen med min gamla dator och telefon. Nu sitter jag i soffan med min MacBook i knäet och är MYCKET happy :-D.

Snygg, inte sant?

No comments yet

Kommentera

