Skip to content

FotoFotoFoto

28/06/2011

I dag har det stått foto, foto, foto på schemat. Började dagen hemma hos Cicci med muffinsbak, åkte iväg till bilprovningen med mammas bil och efter det media markt. När förhörde jag en säljare grundligt om 600D och 550D och skillnaderna. När jag väl sa ”Tack för hjälpen” sprang han nästan iväg. Men jag har bestämt mig. Största skillnaden mellan kamerorna verkar vara skärmen, trådlös blixt och 0,7 megapixlar. Tyckte inte att detta var värt 1500kr så jag bestämde mig för 550D.

Efter mediamarkt åkte jag hem och slängde i mig lite lunch för att sedan dra iväg till beatrice. Med lite fika drog vi ut i skogen för picknick och fotografering. Hem, laga middag och sedan följde jag med pappa till vikinga tider. Men det kommer i ett nytt inlägg 😉

No comments yet

Kommentera

