Skip to content

Böcker

29/06/2011

Nu känner jag hur flytten kryper sig närmre… Det är mindre än en vecka kvar till jag får mina betyg och kan på allvar börja söka bidrag och min boende ansökan i Aberdeen blir behandlad (om jag nu får mina 30 poäng det krävs). Jag har bestämt mig att göra städskrubben jag ska bo i så hemtrevlig som möjligt. Detta gör jag på ett typiskt ”Linnea sett”. GENOM BÖCKER 😀 😀. Än så länge är det Sagan om Ringen trilogin, Harry Potter serien, Wuthering Heights och några andra Tolkien böcker.

Böcker är tröstande, mysiga, tidsfördrivande och ser trevliga ut i bokhyllan.

No comments yet

Kommentera

