Skip to content

Onsdag

29/06/2011

Sista onsdagen på sommarlovet idag! Detta firade jag med att sova till halv elva, sticka upp till Center Syd och köpte Wuthering Heights på rea för att sedan åka hem, äta lunch och sedan vidare mot Nova Lund där jag hittade ännu en bok *pengar som flyger iväg* och present till Emelie. Dock tog det typ 2h att ta sig till Lund eftersom jag stannade längs vägen och fotade. Bilderna kommer senare och jag tänker inte nämna mitt bakförsök…

No comments yet

Kommentera

