Skip to content

Aberdeen

01/07/2011

Nu är tiden för resultat verkligen nära… Kommer jag nu in i Aberdeen har jag planerat ut 4 år av mitt liv:
Har kollat in lite djupare nu och det verkar som om jag kan läsa min Masters i Politics and Religious Studies men även ta International Relations som en Discipline Breadth Course 🙂 Hurvida det sedan är möjligt för mig att även läsa Arabiska på universitetet om jag har det ovanstående är jag inte riktigt säker på men annars kan men ju ta det som en kvällskurs vid språkskolan i Aberdeen 🙂

I AM SO EXCITED 😀

No comments yet

Kommentera

