Skip to content

Sista dagen hemma

15/09/2011

I morgon är det sista dagen i Sverige. Lite småsorligt men efter att ha chattat med en av mina rumskompisar känner jag mig lite bättre till mods 🙂 Alison heter hon, verkar vara jättetrevlig 🙂 Hon kommer inte upp förrän på söndag, hon bor bara ett par mil från skolan så resan är nog inte så jobbig.

Vill inte riktigt gå och lägga mig, vill inte slösa bort tiden jag har kvar i Sverige med att sova men vad får jag egentligen ut av att titta på brittiska dokumentärer om mord? Men ändå kan jag inte gå och lägga mig…

No comments yet

Kommentera

