Skip to content

79E

18/09/2011

Mitt rum:

Ett litet paket som låg och väntade på mitt skrivbord när jag checkat in

Rummet taget från fönstret

Rummet taget från dörren

Mitt badrum

2 kommentarer leave one →
  1. Beatrice permalink
    18/09/2011 21:28

    ooooh så mysigt! 🙂 jag kommer och hälsar på dig! haha ❤

  2. Göran permalink
    19/09/2011 09:31

    Hej!
    Rummet verkar trevligt. Är det ett lyft från ditt gamla rum?

    Vad var det i paketet?

    Mormor hälsar också

Kommentera

