Skip to content

Ännu mer shopping

20/09/2011

Nu har sista shoppingkassen anlänt (förhoppningsvis). Dagen bestod av möte med min handledare, hämtning av ID kort, utforskat busslinjerna i stan, skrivit in mig hos läkarmottagningen, shoppat skoltillbehör och kollat in biblioteket.

Biblioteket…. Jag började nästan gråta när jag kom in i byggnaden. Hela vägen upp mot byggnaden var ett stort plant torg och själva byggnaden är helt i glas. När man kommer in ser man sedan ända vägen upp till yttertaket. Eftersom byggnaden har ÅTTA (!!!!!) våningar var det helt AMAZING!

Blev så tagen att jag glömde fota, får göra det i morgon istället :-P.

Nu tror jag att jag har handlat det sista av ”första” shoppingen, saker som jag förmodligen inte kommer handla igen på ett bra tag, massvis med tvättmedel, sköljmedel och toaborste!

 

One Comment leave one →
  1. 21/09/2011 07:39

    nu verkar du väl förberedd för ditt nya liv ha det så bra, jag tänker på dig

Kommentera

