Skip to content

Söndag

25/09/2011
tags:

I dag kom jag upp i rimlig tid. Klockan halv tio rullade jag ur sängen, gjorde mig i ordning, tog min bok och stack ner till Starbucks igen. När de öppnade 10:30 stod jag utanför och satt där till klockan 12. Jag tog bussen till Hillhead igen efter en snabb runda på Primark där jag hittade två långärmade tröjor och ett linne.

Väl på rummet tog jag all tvätt jag hade och gick för att tvätta. Jag och alla andra 1999 personer på Hillhead… Tog sin tid eftersom jag inte vågade hälla i alla kläder i samma maskin som alla andra gjorde. För en timme sedan blev jag klar och började då damsuga och städa rummet. Nu är jag äntligen klar och sitter och äter Maccaroni and Cheese och tittar på The Big Bang Theory. Ska försöka röja upp ordentligt på rummet och lägga upp bilder så ni får se hur här ser ut efter jag har gjort det till ”mitt”.

Kramar

No comments yet

Kommentera

