Skip to content

Fullt upp…

28/09/2011
tags:

…är precis vad jag har just nu. Men jag tycker om det :-). Det är som att vara på ett långt study camp. Jag slutade sista (och första) föreläsningen klockan 12 idag, satte mig på biblioteket en timme, åkte upp till boendet för att laga lunch och stack sedan ner till centrum för att handla en till pärm till mina anteckningar och sen direkt tillbaka. Jag har suttit med skolarbete i princip hela dagen men jag gillar det 🙂 Det är inte mycket jag har att göra egentligen, har bara inte kommit in i en bra rutin för att hantera alla anteckningar och utskrifter. Jag tror jag har en bra rutin på det hela på gång, får bara se om den fungerar 😉

I morgon har jag bara en föreläsning i arabiska, jag har redan läst igenom den delen i kursboken så det borde gå hyfsat smärtfritt och på kvällen ska jag träffa Universitetets scoutförening för första gången på puben nere på skolan. Ska bli kul 🙂

Nu ska jag hoppa in i duschen, äta bananyoughurten jag har blivit helt kär i och läsa min bok!

Kramar!

One Comment leave one →
  1. Göran permalink
    28/09/2011 21:28

    Arbete som är kul och spännande är som att cykla i medvind och nerförsbacke

Kommentera

