Skip to content

Helg igen

01/10/2011

Så var det helg igen. Idag har jag varit i Aberdeen i 2 veckor. Mitt rum är i princip helt inrett och jag har haft alla lektioner. Idag hade jag lååång sovmorgon och tog sedan bussen ner till stan för att kolla på skrivare och handla mat. Nere i stan var det demonstration av något slag som jag stannade för att fota. Ett jättelångt demonstationståg som gick längs huvudgatan med ett säckpipeband i täten. Eftersom gatan var avstängt fick jag gå ner till Morrisons (affären) och handlade allt jag kände för. För 27 pund fick jag mat för typ hela veckan och lite gott till i kväll ;-).

Nu ska jag fortsätta med skolarbetet

One Comment leave one →
  1. 01/10/2011 13:55

    ha det så bra, vi har sommarvärme här

Kommentera

