Skip to content

Back 2 School

03/10/2011
tags:

Nu är jag (äntligen) klar med skolarbetet. Nu gör jag så att jag tar anteckningar på föreläsningarna och renskriver dem på rummet senare. Det har jag gjort nu sen klockan 6. Idag slutade jag sista föreläsningen kl 1, åkte upp till rummet, lämnade grejorna, ner till stan, lämnade tillbaka bläckpatronen som kostade lika mycket som skrivaren och sedan upp till Hillhead igen.

När jag kom tillbaka igen värmde jag lite mat jag hade i kylen och såg sedan att himlen var blå så jag gick ut och rastade kameran.

Resultatet får ni se i morgon 😉

Då har jag 2 föreläsningar mellan 11-14 med en timmes lunch. Lagom långa skoldagar 😛

No comments yet

Kommentera

