Skip to content

Pannkakor och shopping!

08/10/2011

I morse lyckades jag rulla mig ur sängen halv 10. Jag stapplade ut och satte mig på en buss ner till stan för att byta en stickad tröja. Passade på att gå in och Poundland och hittade plastlådor att ha socker, mjöl, pasta och lite sådant i.

Nu sitter jag och äter hemmalagade pannkakor och känner mig jättenöjd över att inte ha satt köket i brand. Pluggar lite arabiska glosor men får nog ta en runda till ner till stan….

CYA!

No comments yet

Kommentera

