Skip to content

Fresher’s Cold

09/10/2011

Så har man gått och blivit sjuk… I torsdags (tror jag det var) hade jag ont i halsen när jag vaknade och den försvann inte förrän till lunch. För varje dag som gick hade jag mer och mer ont i halsen när jag vaknade och det tog längre tid in på dagen innan den släppte. Nu har jag nått absoluta botten. Lyckades få i mig en yoghurt när jag gick upp ur sängen och en halv portion nudlar vid halv 6. Efter att ha packat in mig själv i vinterjackan och stor halsduk tog jag mig till näraffären och handlade yoghurts för nästan en vecka framåt. Blir nog det ända jag får i mig den närmsta tiden….

One Comment leave one →
  1. 09/10/2011 19:32

    Önskar att jag kunde vara hos dig och passa upp dig. Krya på dig. Love you!

Kommentera

