Skip to content

Sjuk….

11/10/2011
tags:

Så var man sjuk…. Rinnande näsa, ont i halsen och en envis hosta. Har ingen ork att laga mat och tycker inte att det vore snällt mot mina lägenhetskompisar att  spendera för mycket tid i köket i mitt skick vilket innebär att jag mest äter yhoughurt och nudlar.

Jag hade lätt kunnat acceptera att vara sjuk någon vecka, trots allt har vi inte mycket ”viktigt” just nu som uppsatser osv men jag blir så tung i huvudet att jag inte har ork att läsa igenom allt som ska läsas igenom. Men, men, måste på filmvisning i kväll nere på skolan men går nog inte på fotografiklubben och scouterna nu på onsdag och torsdag…

Återkommer när jag är friskare. Har inget kul att skriva om eftersom jag inte har ork att göra något kul.

Peace Out!

One Comment leave one →
  1. 11/10/2011 21:51

    Hoppas förkylningen snabbt går över. Krya på dig Kram.

Kommentera

