Skip to content

<3

20/10/2011

Efter att ha tagit bussen upp till Hillhead igen så gick jag upp med mina kassar till rummet och sedan ner till receptionen för att kolla posten. Där hittade jag en liten ”parcel slip”. Eftersom vi har ganska små brevlådor så går inte paketen (parcels) ner i den, så när dem leveras skriver folket nere i receptionen på att dom har mottagit den och lägger en liten lapp i vår låda om att vi har ett stort paket.

Jag tog den lilla lappen och lämnade in och damen bakom skrivbordet går till rummet bakom och jag hör hur hon börjar pusta och stöna. Tillslut kommer hon utsläppandes med detta paketet 🙂 Posten, Sverige så det var det efterlängtade paketet hemifrån.

Jag hade skickat en lista hem med lite grejor som hade blivit kvar eller som jag saknade.

Blå zipit, Inneskor, Vantar, Kängor, TP Byxor, Regnjacka, Leggings, Mössa, Visp, Spork och Te (Sverige har faktiskt bättre te än Skottland….). Sedan lite små överraskingar 🙂 Underställ och Choklad.

Man blir alltid glad av paket och överraskningar 🙂

2 kommentarer leave one →
  1. 20/10/2011 15:53

    Vad bra att paketet kom fram. Jag var lite orolig p g av storleken. Men så tungt var det inte tyckte jag!
    Puss o kram!

    • Linneea permalink
      20/10/2011 18:47

      Jämfört med allt annat dom tar emot var det ganska tungt 😉

Kommentera

