Skip to content

Mysigt <3

21/10/2011

I onsdags eftermiddags vid tre tiden tog jag med mig papper och penna ut i köket för att skriva ihop en inköpslista. Skriver jag ingen lista handlar jag wayyyy to much och mycket blir dåligt innan jag hinner äta det.
När jag kommer ut i köket håller en av tjejerna jag delar lägenhet med på att damsuga och bleka allt hon kommer åt i jakt på någon lukt hon känner. Tillsammans damsugade och tvättade i köket. Efter några minuter kom en av de andra tjejerna också in. Tillsammans pysslade vi lite i köket och sedan tog vi var sin kopp te och fortsatte snacka, sedan lagade vi mat och satt kvar och snackade i köket, började diska och pratade lite till. Tillslut var klockan 7 och mängden läxor blev mycket påtaglig.

Det blev 4h av samtal om allt möjligt och det var kul att lära känna dom lite bättre 🙂 Supermysigt 🙂

One Comment leave one →
  1. 22/10/2011 13:12

    Kul att du delar lägenhet med trevliga kompisar. I går kväll var Håkan och Lotta här. Jag fick en ny bok med lappteknik, så nu har jag många nya ideer att sy, kul. I dag är det strålande höstväder med fina färger på träden Kram.

Kommentera

