Skip to content

5 veckor

22/10/2011

5 veckor!!! Kan inte förstå att jag har varit här i 5(!) veckor. 4 vekor av terminen har gått och det är bara 8 veckor kvar… I förmiddags tog jag en tur till Morrisons och köpte lite mer porslin. I de 5 veckorna här jag bara haft en sallads tallrik, en pasta skål och ett glas. Idag hittade jag två middagstallrikar, två skålar och två glas. Allt gick på 4 pund och 80 pence. Jag försökte leta upp bestick men hittade inga jag gillade :-P. Ska nog ta mig till Tesco Extra efter föreläsningarna på tisdag och se vad jag hittar där.

Nästa vecka har vi 2 inlämningar och jag måste påbörja 2 uppsatser. Men på onsdag har vi en gästföreläsare på fotografi klubben och på lördag åker vi till Stonehaven 😀 Psyched !

No comments yet

Kommentera

