Skip to content

Produktivitet

28/10/2011

Idag har jag varit MYCKET produktiv. Jag hade första föreläsningen mellan 9 och 10 och direkt efteråt lämnade jag in min läxa i arabiska och tog bussen upp till lägenheten igen. Där fortsatte jag på skolarbetet jag inte fick klart igår kväll och bytte lakan i sängen och städade upp på rummet.
Andra föreläsningen hade jag mellan 12 och 1 och sedan åkte jag ännu en gång upp till lägenheten och städade köket (min helg) och dammsög mitt rum. Jag fick i mig en grilled cheese och brysselkål och åkte ner till min 3dje lektion, arabiska som började 3 och slutade 4.

På väg ner till skolan igen gick jag förbi detta:

VARJE helg (fredag och lördag) har någon gift sig i King’s College Chapel på skolan. Nästan alla männen bär kilt och där finns alltid en säckpipespelare som jag inte är såååå förtjust ni efter bara 5 veckor i skottland.

Efter arabiskan åkte jag ner och handlade mat och sedan upp på rummet, precis när jag hade kommit in så ringde mobilen och det var morföräldrarna som svarade 🙂 Mysigt att prata lite med dem 🙂

Nu ska det pluggas!!!

Cya!

No comments yet

Kommentera

