Skip to content

Thrill the World

29/10/2011

Idag har varit en mycket aktiv men inte med direkt skolarbete 😉 Klockan 11 tog jag bussen ner till stan och klockan 12 mötte jag Stanley och Carmelo och vi gick bort till nattklubben Bad Apple. Där höll (eller skulle hålla -.-) Aberdeen University Dance Society på att sminka sig inför en dansuppvisning 🙂

Världsrekords försök i dans ^^Över hela världen skulle det dansas till Michael Jacksons Thiller klockan 3. På The Bad Apple höll dom på att sminka sig och registrera alla dansare. I två timmar gick vi runt och fotade (Carmelo & Stanley) och filmade (jag). Sedan gick hela truppen med zombiers genom stan till köpcentrat Bon Accord där de sedan uppträde klockan 3. Jag stod på övre våningen och filmade hela framträdandet.

Nu har jag värmt linssoppa och ett vitlöksbröd och ska ta till att sätta igång med skolarbetet.

CYA!

No comments yet

Kommentera

