Skip to content

Är ni redo?

02/11/2011

Är ni redo? För nu kommer det ett väldigt spännande inlägg om mina pyjamasbyxor!!

När jag kom hit hade jag med mig 2 par pyjamasbyxor, ett tunnare, lite äldre par och ett par ny inköpta, tjockare för att klara norra skottlands kyla.

Ganska snabbt insåg jag att det inte var en lösning att sova med dubbla filtar i september för hur mycket kallare skulle det inte bli? Så jag packade ner de tunna byxorna och drog på mig de tjockare.
På Primark hittade jag sedan pyjamas byxor i FLEECE! 5 pund så de köpte jag direkt och kan nu sova utan extra filtar.

Frågan är bara vad för material mina nästa pyjamasbyxor är av…


Alla mina olika byxor 😉

One Comment leave one →
  1. 03/11/2011 08:35

    Var rädd om dig, så du inte fryser. Hur många grader har ni i lägenheten? Hur kallt är det ute? Här är fortfarande 10gr. Skall åka till Skånes djurpark idag med småbarnen. Hej då.

Kommentera

