Skip to content

Boost your Boots

03/11/2011

Nyligen var jag inne på Primark för att köpa ett linne. När jag stod i kassakön hittade jag något intressant. Det var något som såg ut som korta benvärmare men när jag tittade närmre på förpackningen stod där “Boost your Boots”.

Tro det eller ej men precis vad jag hade letat efter. Mina stövlar har blivit så pass slitna att väven tittar fram på sina ställen. Sorligt nog har jag lite väl starka känslor till mina underbara stövlar så istället för att kasta dem och köpa nya tänkte jag sticka ett par korta benvärmare för att dölja det slitna.

Nu behöver jag i alla fall inte det 😉 Nu väntar jag på att lagningen av stövlarna ska torka innan jag kan prova mina ny/gamla stövlar.

Hittills har i alla fall mina regnstövlar blivit boostade ;-).

 

No comments yet

Kommentera

