Skip to content

Paket!!!

09/11/2011

Vem älskar inte paket? Idag hittade jag 2(!) till mig i brevlådan.


Det ena som luktade väldigt starkt 😉

Detta hittade jag när jag öppnade:

Tokiga jag som importerar te från Sverige 😉

 

2 kommentarer leave one →
  1. 09/11/2011 22:56

    Jepp, det luktade väldigt mycket och fastän jag la tepåsen i en extra påse så luktade det ut ur vadderat kuvert. Undrar om chokladen smakar apelsin eller svart jul te?

    • Linneea permalink
      09/11/2011 23:10

      Vet inte 😉 Sparar chokladen till en dag när jag behöver extra uppiggning 🙂

Kommentera

