Skip to content

Nya Skor

12/11/2011

Efter en massiv utcheckning av böcker i morse på biblioteket som jag får redogöra för senare 😉 så åkte jag ner till stan eftersom mina vinterskor har kollapsat och jag har sprungit runt i lundhagskängor senaste veckan. I morse hade jag stiktat in mig på dessa (svindyra) skorna (svin, svin, svin dyra):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

När jag var inne i butiken hade de inte min storlek (som tur var) så jag gick vidare. Efter någon timme hittade jag istället dessa:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Inte riktigt lika snygga men 130 pund billigare. 🙂 Dock snygga, prisvärda, inte fodrade men rejäla.

No comments yet

Kommentera

