Skip to content

The Bobbin

07/12/2011

Så har man varit på skottskt sjukhus 🙂 Tog bussen dit i god tid innan för att hitta rätt så jag kom till receptionen 1 timme innan min tid. Efter 2 minuter kallade dom in mig och jag fick ta ögenbotten foto. Inget hemskt som i sverige men ögondroppar som gör en blid vilket jag var väldigt tacksam för. Över på 5min och in i nästa rum där de gjorde en snabb genomgång av fötterna. 9:50 var jag klar och 10:30 hade jag min igentliga tid. Jag for tillbaka till City Centre, hade lunch m Carmelo och sen ner till Uni för ett grupparbete.

Efter det for jag ner till stan ännu en gång för att handla julklappar och nu är jag nästan klar på den biten 🙂

Kvällen spenderades på the Bobbin, Universitets pubben med Photography society. En mycket trevlig kväll med många skratt.

 

No comments yet

Kommentera

