Skip to content

Nedräkning…

16/12/2011

25h tills jag landar i Köpenhamn…

Igår var vi på ett avskedsparty för våra lärare i arabiska som flyttar tillbaka till Jordan efter nyår. Ala hade lagat mat, myyyycket mat och Mohammed gick runt med deras underbart söta 11månader son.

Liten arabisk kille i läderjacka och underbart stora mörka ögon, jätte charmig och social.

Eftersom araberna tydligen är väldigt förtjust i kött så blev det mest ris för min del 😉

Det hade varit en jättetrevlig kväll om inte stället hade varit fullt med mögel och min Asta blev jobbigare och jobbigare för varje minut jag var där inne.

-.-

Nu ska jag återgå till att städa rummet inför i morgon bitti och se till att jag har allt packat.

 

One Comment leave one →
  1. 16/12/2011 13:00

    vi ses snart kram

Kommentera

