Skip to content

Back to normal

09/01/2012

Nu är jag tillbaka i Aberdeen. I går åkte jag, mamma och pappa hemifrån halv 1, och lite över 1 kom vi till Köpenhamn. Första gången jag körde över bron :D. Lyckligt nog hade jag checkat in dagen innan för när jag kom till flygplatsen var det fullt. Det var en massiv kö till bagagedrop men jag han ändå ta en kopp kaffe med mina föräldrar innan jag begav mig.

Jag vinkade av föräldrarna och tog mig igenom säkerhetskontrollen, pass kontrollen och kom till gaten.

Planet gick av och landade i tid. Efter en enorm kö vid gränskontrollen fick jag precis av min väska innan den rullade in igen.

I taxin på väg hem kändes det på väg hem. Jag kom hemifrån och åkte hem. Underlig känsla men jag satt faktiskt och log när jag åkte förbi universitetet.

Nu är det råplugg men jag ska försöka uppdatera dagligen.

 

One Comment leave one →
  1. 09/01/2012 22:24

    Skönt att resan gick bra och att planet höll tiderna. Ha det så bra i Aberdeen.

Kommentera

