Skip to content

Första provet är över!

16/01/2012

Nu är första provet över! 350 studenter i samma sal, varsin liten bänk, ID kortet i högra kanten på bordet och en stor klocka längst fram. Men det gick bra! Jag hittade tre frågor att svara på och jag är nöjd över vad jag lyckades åstadkomma. Jag hade nog inte kunnat göra bättre ifrån mig även om jag hade pluggat mer och efter att ha kollat igenom mina anteckningar efteråt kunde jag inte hitta några major screwups i det jag hade skrivit i uppsatserna. Det gick nog bra 🙂

Klantig som jag är glömde jag mitt armbandsur i Sverige och halvvägs ute ur dörren idag kom jag på att jag behövde en klocka på bordet vid provet. Detta blev lösningen:

20120116-183229.jpg

No comments yet

Kommentera

