Skip to content

Arabiska ord

19/01/2012

Mina blogginlägg blir inte publicerade som det ska, väldigt frustrerande….

Idag har jag skrivit ner ALLA arabiska glosor jag har på små kort för att förhöra mig själv. Det blev en rejäl hög:

20120120-182649.jpg

2 kommentarer leave one →
  1. Mia permalink
    21/01/2012 07:02

    Hej Linnea! Jag ”snubblade” över din blogg. Vad fin den är! Har du återhämtat dig ifrån I.B än? Det har jag, men det tog ett tag att vänja sig vid tanken att ha lite fritid! 🙂

    Jag har en liten fråga. Var köper du sådana små lappar som man kan skriva glosor på? De verkar jättebra.

    Ha det gött!

    Kram Mia

    • Linneea permalink
      21/01/2012 11:04

      Hej Mia! Vad kul att du hittade hit :). Lapparna köper jag i en affär här i Aberdeen som heter WHSmith 🙂

Kommentera

