Skip to content

Förklaring

12/02/2012

Jag får väll förklara varför jag inte är så aktiv med mina inlägg på sistonde.

Jag har 300 A4 sidor med scannade böcker att läsa varje vecka och 100+ arabiska glosor. Nästa onsdag kommer Beatrice hit och efter det börjar en lång radda med deadlines för de 5 uppsatser som jag måste ha klara innan vårlovet. Min plan är att få så mycket som möjligt gjort innan Beatrice kommer hit så jag kan ta det lugnt när hon är här och sedan kunna fokusera på mina uppsatser. Inom kort kommer lite mer intressanta inlägg 🙂 Håll ut, det ska fortfarande komma dagliga uppdateringar.

One Comment leave one →
  1. Beatrice permalink
    14/02/2012 17:39

    ooh, du är så duktig och strukturerad! :)synd att man inte är mer sån^^-.- ❤

Kommentera

