Skip to content

Spanska

04/03/2012

Har precis avslutat en chat konversation med Carmelo’s föräldrar på spanska… Tror det gick hyfsat bra, just nu är jag glad så länge min avsikt kommer fram, sen hur välskrivet eller korrekt det är får jag lära mig en annan gång xD. Det är kul att faktiskt använda spanska men det tar så lång tid för mig att sätta ihop en mening och jag är rädd för att dem ska missförstå mig och ta det jag skriver som oartigt eller liknande…

Vilka problem xD

No comments yet

Kommentera

