Skip to content

Köttbullar!

15/03/2012

Yes! I did it! Jag lyckades göra köttbullar från scratch! Inte perfekta men helt klart ätbara. Jag bjöd pojkvännen på några men jag tror att han är alldeles för rar för att ge mig helt ärlig feedback 😉 Han åt dem i alla fall och de kan inte vara värre än IKEAs 😉

500g nötkött
1ägg
1/2dl mjöl
1/2dl lök
1dl grädde

One Comment leave one →
  1. 15/03/2012 16:05

    Jag trodde du skulle baka då du frågade om skorpmjöl! Kul att det fungerade med mjöl också.

Kommentera

