Skip to content

Snart Lov!

18/03/2012

Nu är det snart, äntligen, lov! Om en vecka packar jag nog det innan jag tar mitt pick och pack och tar bussen ner till pojkvännen för att dagen efter ta bussen till flygplatsen och åka till Malaga! Najs!
Men, det är ändå en vecka kvar… Jag har gjort klart allt som ska lämnas in innan lovet men jag har ändå en presentation att göra på tisdag och förbereda de 4 arabiska lektioner jag har kvar innan lovet. Och måndagen efter att jag kommer tillbaka till Aberdeen ska en 2,000 ord lång uppsats på Karma lämnas in och eftersom jag inte vill göra det under lovet ska jag försöka få den klar innan.

20120318-155844.jpg

One Comment leave one →
  1. 19/03/2012 15:29

    Fin uggla!
    Jag har fått lite problem när jag ska skriva kommentar till dina inlägg. Jag måste vara inloggad på min egen blogg för att det ska fungera. Märkligt.

Kommentera

