Skip to content

”They fixed my girlfriend”

20/03/2012

Nu är jag lagad. En pilla om dagen till dödsdagen och det ska tydligen hjälpa mot allt.

Hade i alla fall en mycket bra dag, på arabiskan fick jag höjt betyg på första bedömningen, på Political Science fick jag bra feedback på min presentation och min uppsatsplanering fick ”excellet”. På vårdcentralen tyckte läkaren att jag hade en perfekt engelska, men jag misstänker starkt att det var något hon sade för att muntra upp mig och sedan avslutades dagen med pizza i pojkvännens säng. Mys 🙂

No comments yet

Kommentera

