Skip to content

Femte dagen i Sevilla

31/03/2012

Femte dagen i Sevilla började med shopping: Pandora där jag köpte ett lila läderarmband och ett liten kamera som berlock, Amichi där jag bytte ett skärp och en mysig liten portugisisk inredningsbutik. :).

Till lunch fick jag spansk kyckling kebab och efteråt drog vi ut på caching runda och registrerade 3 nya cacher och jag hittade en födelsedagspresent till Cicci :). Cachingrundan slutade på ett litet tapasställe. Ännu en supermysig dag i Sevilla. Jag håller på att redigera bilderna så de kommer inom kort :).

No comments yet

Kommentera

