Skip to content

Sjunde dagen i Sevilla

02/04/2012

Sjunde dagen i Sevilla blev väldigt chill, vid 10 kom vi upp och jag träffade städerskan, en söt liten gammal spansk tant. Det bar av för att handlas klänningar och i första butiken blev det dubbelt napp. En bröllopsklänning och en annan lite mer odd molly style. Efter klänningarna åkte vi tillbaka, bytte om, åt en fantastisk lunch och åkte på fika hos Carmelo’s moster där hennes man, son, dennes fru och deras dotter var. 1,5 timme av oförståelig spanska och när vi kom ut ur lägenheten mådde jag jätteskummt och somnade så fort jag lade mig i sängen. Vid 10 väckte Carmelo mig och vi gjorde en sallad som jag slukade snabbt. Nu har vi suttit och pysslat med geocachar.

One Comment leave one →
  1. 03/04/2012 16:14

    Vem är det som ska gifta sig??

Kommentera

