Skip to content

Introduction to Political Science

17/04/2012

Idag hade jag min sista tutorial på kursen ”Introduction to Political Science” och vi fick tillbaka våra uppsatser. Det gick förvånansvärt bra men hade problem med meningsbyggnader som drog ner betyget lite och det faktum att vi bara hade lite dryga 1000ord att handskas med gjorde att jag hade svårt att allokera orden jämnt. Låter konstigt men det är inte mycket jag hade kunnat göra åt det.
Den följande kritiken blev jag dock mycket, mycket glad över:

”The comparative analytical framework is impressive and innovative, as are the conclusions. Your understanding is good and it’s clear that you are capable of engaging with this subject in a critical and analytical manner.”

No comments yet

Kommentera

