Skip to content

Aim for the stars!

18/04/2012

Mellan allt arabiska plugg har jag suttit och funderat. Om jag får som jag vill kommer jag att läsa Hebreiska, Arabiska och Spanska. Efter jag är klar med min Masters vill jag läsa upp på alla de språk jag då har en baskunskap i; Tyska, Arabiska, Spanska och Hebreiska och ju mer jag tänker på det låter diplomat programmet mer och mer lockande. Men beroende på hur min avhandling går under fjärde året kanske jag får ett erbjudande om en PhD tjänst någon stans i Skottland. Enligt CSN är jag beviljad studiestöd och lån för 6 års eftergymnasiala studier.

Just nu känns det som om jag har många möjligheter och det är kul! Många dörrar som  står öppna och om jag bara ligger i och fortsätter att kämpa kan jag bli vad jag vill!

Dr. Linnea Delén i Muslimska konflikter
Ambassadör Linnea Delén i Mellan Östern
eller kanske till och med Linnea Delén, FN’s General sekreterare?

Stora drömmar men om jag siktar högt borde jag kanske tillslut landa nästan där? Vem vet?

 

2 kommentarer leave one →
  1. 19/04/2012 09:11

    Det är bra att ha drömmar. Lycka till.

  2. Beatrice permalink
    20/04/2012 17:55

    keep up! vännen du om någon har riktigt stor chans att nå ända upp, vilken inriktning du än väljer ❤

Kommentera

