Skip to content

Födelsedagspresent

26/04/2012

Igår på fotografi föreningens möte överraskade pojkvännen mig med födelsedagspresenter!

20120427-122159.jpg

Ett lamm som man kan stoppa i microvågsugnen så den blir varm o go 🙂

20120427-122218.jpg

När vi hade dejtat i någon vecka gav Carmelo mig de två översta böckerna eftersom jag var väldigt förtjust i TV serien de har spelat in efter böckerna. Nu fick jag de nästa 5 böckerna :).

Allt detta plus ett passfodral (som jag har velat ha länge), fjärrkontroll till min kamera och en skärmborste ❤

One Comment leave one →
  1. 27/04/2012 14:29

    Vilken kille! Verkar va omtänksam! Kram

Kommentera

