Skip to content

Så var familjen iväg

30/04/2012

Nu har familjen åkt hem.
Dagen började med en rundvandring på universitetet och sedan mer shopping. Hittade ett jättesöt linne inne i en affär som heter Republic. Vi åkte till flygplatsen och efter en sista öl åkte dom iväg. Lite småtråkigt men det har varit kul att få träffa dem och jag tror att de blev glada av att se att jag klarar mig bra här och att jag trivs.
Nu går livet tillbaka till den vanliga rytmen och nu blir nästa steg att hitta lägenhet. Vill helst ha flyttat innan slutperioden eller i alla fall innan jag måste åka tillbaka till Sverige.

No comments yet

Kommentera

