Skip to content

Min fina iPad <3

07/05/2012

Nu har jag nästan haft iPad i en vecka och har inte ens haft en sekund av tvivel på att det var ett bra köp. Jag har med den överallt.
På morgonen läser jag The Guardian, Al-Jazera och Sydsvenskan, på bussen sitter jag och tittar på TV serier, går igenom anteckningar från föreläsningar och pluggar på glosor. På föreläsningarna har jag Power Pointen på iPaden samtidigt som den är på väggen i salen så jag inte behöver stressa ner anteckningar och om det är någon termonologi som jag har problem med slår jag upp det snabbt. När jag sitter vid dator på kvällen och pluggar har jag FB chatten på ipaden eller någon dokumentär på. Innan jag somnar ligger jag och läser en bok på ipaden.

Min fina lila ipad ❤

Och nu har jag äntligen fått min iPad sleeve 🙂

No comments yet

Kommentera

