Skip to content

Flytt?

08/05/2012

Nu har jag kommit i flytt tankar. Mindre än 6 veckor kvar, och jag har börjat planera, storstäda och rensa lite smått. Jag stoppar undan kläder som ska vara här i Aberdeen under sommaren, planera vad jag vill ha med mig hem och allt där emellan. Lite kläder får jag nog posta men eftersom det är kläder så kostar det inte så mycket. Grejen är ju att många klädesplagg kan användas från april till oktober med någon extra tröja i början och slutet så denna gaderoben är extra stor.

Vilka problem jag har 😉

One Comment leave one →
  1. 08/05/2012 20:19

    Det låter som angenäma problem! Kram

Kommentera

