Skip to content

En liten update

26/05/2012

Nu är det äntligen lördag igen. Det är nu knappt tre veckor kvar tills jag åker tillbaka till Sverige och jag har börjat förbereda inför avslutet på första året i Aberdeen. Som det ser ut nu så skriver vi på kontraktet för vår nya lägenhet den första juni. Då är den nymålad och nya möbler. Just nu rensar jag bland papper, bestämmer vilka kläder, skor och väskor jag vill ha med mig till Sverige och bygger upp ett förråd på vad jag behöver över sommaren.

Jag har precis packat ihop en låda med saker jag ska skicka över till Sverige i förskott. Bland annat de nästa två A Game of Thrones böckerna som väger väldigt mycket, några skolböcker jag tänkte läsa upp på under sommaren och min favorit hudvårds serie, Tea Tree Oil and Witch Hazel.

I onsdags, torsdags och fredags hade jag tre av mina fyra tentor. Alla gick bra och religionen över förväntan. Nu sitter jag i shorts och linne, det är FRUKTANSVÄRT varmt ute och så som min gård ser ut var här nog ett våldsamt party i går kväll/natt, inget jag har emot 🙂 Det betyder att resten av huset inte vaknar förrän efter lunch!

Ha de bra!

BTW, när man sitter inne och pluggar kan man fortfarande fotografera. Med kameran virad många varv runt halsen hängde jag ut genom mitt fönster och tog denna bilden:

 

No comments yet

Kommentera

