Skip to content

Nu är det över

02/06/2012

Nu är det första året på Universitetet över, ännu har jag lite kvar på mitt första år i Aberdeen.

I fredags hände allt; klockan ett skrev vi på kontrakt på vår nya lägenhet och klockan tre skrev jag min sista tenta.

Nu är jag ledig. Jag ska beställa flyttkartonger, börja packa så smått, läsa upp mig på arabiskan så jag kan ALLA glosor till hösten.

Denna helgen firas The Diamond Jubilee, 60 år sedan drottningen kröntes. Det innebär att från första till femte juni är det typ national firande. 11 juni kommer sedan OS facklan hit :).

Mycket kul som händer här 🙂

One Comment leave one →
  1. 02/06/2012 21:08

    Det var ju skönt att allt är fixat. Då kan du koppla av i sommar. Jag har varit sjuk denna veckan, men är nu på bättringsvägen.Ser fram emot att träffa Carmelo, som jag har hört kommer hit. Hälsa till honom. Kram farmor.

Kommentera

